Colophon

This blog belongs to Alique Azmi. He is 22 y.o. This blog is the place where he share his thought, idea, shout, curse, critics, opinion, experience and so on. Feel free to share yours too. Porn and 18-rate thingy are prohibited. It will not be posted here. Chill ~

Notice Board

Nothing to put here yet. Just enjoy the posts. Will update later ~

Panduan untuk buat e book sendiri - Free!

E book atau electronic book atau dalam bahasa berbunyi buku elektronik..macam pelik je bunyi ek..kekeke..xpe2..ok..sape xtau pasal e book nie memang aku xtau nak cakap ape..better korang dapatkan Panduan Untuk Buat E Book Sendiri nie so that korang leh tau e book tu ape..

Brief skit pasal e book nie. E book nie sama mcm buku2 real gak..cuma e book nie leh baca thru computer dalam bentuk pdf e book. Software asas yang kena ada nak baca e book adalah Adobe Reader or Foxit Reader. Untuk buat e book pulak boleh guna mcm2 software..ada yang free and ada yang kena bayar. Nak tau?..ada dalam Panduan Untuk Buat E Book Sendiri. E book nie memang makin popular sekrg. Kebanyakan perniagaan internet berasaskan e book. Those yang selalu surf, join forum and business minded tu mesti selalu jumpa site2 yang jual e book nie..and untuk pengetahuan korang..dah ramai yang buat income thru buat and jual e book nie.. Tapi, ramai yang tak tahu pasal benda nie and ramai gak yang tau tapi tak tau nak buat e book mcm mana.. Thats why Panduan Untuk Buat E Book Sendiri nie dicipta..so korang boleh learn dari situ and tak ketinggalan dari business ebook nie..



Sekarang kite move ke pasal Panduan Untuk Buat E Book Sendiri nie. E book nie dicipta oleh Norhafidz or nick'd as Budin. Dia nie blogger yang berpengalaman dan mahir dalam hal2 yang berkaitan dengan e book. Dalam Panduan Untuk Buat E Book Sendiri nie, Budin ada share and tunjuk how nak buat e book dengan cara paling mudah dan juga 3 jalan mudah dan pantas untuk mempermudahkan proses buat e book korg. Korang juge dapat tips2 menarik dari Budin. Memang tak rugi korang download sebab bukan je FREE tapi korang dapat ilmu, ilmu yang tak diajar di sekolah menengah, mrsm, matrix, spm mahupun henry gurney.Sebagai BONUS, korang juga akan dapat 3 e book lain yang sgt berguna iaitu :

  • The complete guide to create your own website - BONUS FREE
  • Small business success secrets - BONUS FREE
  • Your online success in 7 simple steps - BONUS FREE
  • Keahlian percuma formulajutawan.com - EXCLUSIVE
Menarik?..apa lagi..download Panduan Untuk Buat E Book Sendiri sekarg! FREE je!

p/s : aku dah download and bace..serious worth to download =P

1 comments:

  1. Amyrei said...
     

    xske buku:(..

Post a Comment